5 października 2013

Czas zacząć od początku

Kiedy zakładałam tego bloga myślałam że spróbuję, najwyżej mi się nie uda. A więc spróbowałam i w tej chwili nie pamiętam jak to było bez niego. Ale blog od początku był nastawiony na top model. A teraz już w zasadzie o tym nie piszę. Myślałam przez długi czas o stworzeniu nowego bloga, ale podjęłam inną decyzję. Zmienię adres, wygląd, usunę kilka wczesnych postów. Posty nie będą inne- będę pisać o tym co kocham, o mojej codzienności. I mam nadzieję że przez to wyjdę z tego dołka, kiedy pisałam nieciekawie, trochę dziecinnie i tylko o tm.
Teraz kwestia techniczna. Kiedy zmienię adres bloga możecie mieć problem żeby się na niego dostać. Więc od razu piszę- blog będzie dostępny pod adresem ladyPaulines.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz