25 września 2013

Czy warto kupić Tangkou?

W internecie jest mnóstwo różnych opinii dotyczących lalek Tangkou. Jedni mówią że są super, inni ze to badziew. Ja obstaję za tymi pierwszymi. Tangkou kupiłam na początek, żeby spróbować. I nie spodziewałam się takiej jakości. Jest śliczna, dopracowana... Zresztą, macie zdjęcia i sami oceńcie.
 Oto pudełko w którym znalazłam Margo. Podoba mi się, bardzo fajny rysunek! W środku plastikowa "trumienka" XD

Jak może wiecie w zestawie z lalką dostajemy kilka akcesoriów:
Mamy tu paszport, składany z trzech części stojaczek, opaskę, grzebyk, guzik do zmieniania koloru oczu, małe słodkie pudełeczko i majtki. Dziwne, lala nie miała ich na sobie były osobno O_O
No to obejrzyjmy ten paszport.
Z wierzchu fajny. Podobny do prawdziwego, z logo Tangkou na wierzchu. Szkoda tylko że nie jakiś inny kolor ale niech będzie.

                          Tu miejsce na dane lali (jak to brzmi XD)











   

Na początek kilka słów o lalce. Nie wszystko zrozumiałam, wiem że na końcu jest napisane: "Może lalka jest dla Ciebie tylko zabawką, ale dla niej Ty jesteś całym jej życiem"



                    














               
Po prawej krótki opis lalki. Prawie nic nie zrozumiałam XD A po drugiej stronie certyfikat oryginalności.






Na koniec pokaz działania oczek:3

                                               W tą dziurkę w drążku wkładamy guziczek.
Za każdym naciśnięciem oczy lalki zmieniają kolor i położenie.
Mały kolażyk a cieszy... Trochę poprawiłam kolory tych zdjęć na kompie, ale nie jestem zaawansowana. Może być?

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do L.B.A. na moim blogu. :3

    Ojej jaka ona śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co sądzę o tej laleczce to już wiesz z moich komentarzy w poprzednim poście ;33 . Chciałabym tylko tak jeszcze dodać, że od jakiegoś miesiąca czytam twojego bloga ( i go obserwuję ) nie komentuję postów, nie wiem dlaczego, jakoś tak.. ale chcę żebyś po dalej prowadziła i czytam każdy post ;) . Pozdrawiam ! ada123450

    OdpowiedzUsuń
  3. Majtki mnie rozbawiły xD
    A lalka cudna *_*
    /Mimi

    OdpowiedzUsuń